divider divider
divider

Assessment Adviseur met commerciële drive

Wij willen ons gezelschap uitbreiden met een nieuwe ‘believer’. Wij geloven namelijk in het talent van mensen. In Good Company staat voor 100% talentgericht werken. Focus op Talent, Sterk Teamwerk en Waarderend Leiderschap zijn onze leidende thema’s. Spreken deze thema’s je aan en heb je ervaring met acquisitie, opzet en uitvoering van assessments? Dan moet je zeker verder lezen!

Als onze nieuwe assessment adviseur ben je in staat assessments uit de markt te halen, van A tot Z op te zetten, te organiseren en uit te voeren. Waar vraagt dit om?

• commerciële en organisatie skills;
• instrumentenkennis (vragenlijsten, testen, rollenspellen, interviewtechnieken) en
• schrijfvaardigheden.

Je doet voor elk assessment voorbereidende, uitvoerende werkzaamheden, maar zoekt als inhoudelijk professional bovenal de diepte op met je kandidaat; observeren, teruggeven, evalueren en rapporteren van gedrag op competentieniveau. Wat moet je dan kunnen?

• interviewen en gesprekken voeren;
• zowel de eigen observaties als die van anderen goed en snel verwerken in rapportages;
• advies uitbrengen in selectieprocessen en over ontwikkelpotentieel.

Je gaat een eigen opdrachtenportefeuille opbouwen en beheren. Hiertoe moet je dus in staat zijn om een eigen netwerk van (potentiële) klanten op te bouwen en te onderhouden. In eerste instantie gericht op assessments, maar je hebt ook oog voor commerciële kansen in de breedte (ontwikkelprogramma’s, training, coaching en interim-opdrachten). Bovendien weet je die kansen te verzilveren!

Wat vraagt bovenstaande dan eigenlijk allemaal van jou persoonlijk? Een hele lijst!

• Je voelt je op je gemak in een kleine, maar professionele setting;
• je bent zelfstartend (creëert eigen werk);
• je ervaart commerciële targets als stimulerend;
• je hebt oog voor de inhoudelijke kwaliteit van jouw werk én voor je resultaten;
• je hebt een sociale instelling en praat makkelijk;
• je werkt autonoom en zoekt de samenwerking op om tot betere inzichten en oplossingen te komen;
• je geeft én vraagt feedback;
• je hebt humor;
• je kan snel en flexibel schakelen en pakt het werk dat ad hoc voorbij komt moeiteloos op;
• je weet prioriteiten te bepalen.

Wij zoeken een kandidaat voor 3 tot 4 dagen in de week. Je werkt vanuit ons kantoor in Nieuwveen (tussen Aalsmeer en Alphen aan den Rijn), maar flexibel werken is vanzelfsprekend. Salarisindicatie: maximaal EUR 43.200,00 bruto per jaar op basis van een fulltime dienstverband plus 8% vakantiegeld en een variabele beloning (OTE). Je hebt de beschikking over eigen vervoer. Zakelijke kilometers worden vergoed. Laptop en telefoon worden verzorgd. Je start met een jaarcontract.

Toch nog meer weten? Bel Yuri: 0629022851

Reageren? Stuur ons je sollicitatie! Die mag naar info@ingoodcompany.nl

divider

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten